lørdag 7. august 2010

On the road again!

"Skolestart", ordet lyser mot deg fra alle butikkvinduene.
Sommeren er på hell, og snart er det tilbake til strieskjorta og havregrøten (som pappa sier), eller lesesalen som jeg sier!
Men, det er ikke hvilken som helst lesesal! I'm going to africa!
De neste 5 mnd skal jeg surre rundt på et universitet i Tanzia, i kystbyen Dar es Salaam.
Med 30 grader, sol og strender over alt, tror jeg studiestarten skal gå ganske greit!
Jeg står for bloggskriving, dere for kommentarene :)

Roen senker seg over Birkeland, bagasjen er pakka (uten at jeg har stressa) og snart venter mammas hjemmelaga dessert. I morgen går turen til oslo, i "min" kjære Audi. Klokka 1600 forlater jeg Norge for denne gang! Jeg gleder meg!

-over og ut-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håbe du fer et supert halvår:D

Solvår sa...

Hadetpåbadet søtnos ;) Vi skal ta vare på huset hjemme i solkroken mens du er borte. Kos deg og pass deg for myggen!!

Anonym sa...

hallo!
Takk for at du tok med kortene og gitt dem videre. Når du kommer til Tanzania må du raskt finne ut hva adressen din er der så jeg kan sende brev. Har en veldig fin brevpost som har ligget å støvet en stund, men som er klar for å brukes igjen. Spis litt chapati for meg, det savnes.

klem fra Liz

Anonym sa...

nyt uganda, kjære deg!! og jeg håper på hyppigere blogging enn det som tydligvis har vært ;)

Maria sa...

hei!! du e tilbake i afrika, sykt e det.
Eg e i oslo nå, og storkose meg foreløpig. MEn skulle ønske du var her. Va i Oslo sist søndag for å hente unger som skulle på feriekolonien vettu, åsså sa Song at du hadde vært innom bare litt tidligere på dagen å då va åp vei til flyplassen. Kjiiipern!! hadde eg visst det hadde eg selvfølgelig komt tildligere å vinka deg avgårde. Men du klare deg vel uansett, hils alle kjente og ukjente fra meg. Kjempe gla i deg!
Storklem Maria